digitální dovednosti

Definice digitálního wellbeingu je na světě: Pomůže školám lépe pečovat o zdraví žactva a učitelstva

Skupina odborníků a odbornic pod vedením Národního pedagogického institutu ČR (NPI) a ve spolupráci s Partnerstvím pro vzdělávání 2030+ vytvořila expertní definici pojmu digitální wellbeing, která reaguje na rostoucí potřebu podpory duševního zdraví v digitálním věku, zejména u dětí a mladých lidí.

Absolventi středních škol nově mohou prokazovat svoje dovednosti a kvalifikaci v IT oblasti srozumitelně v celé EU

Dodatek k osvědčení, který slouží k objasnění kvalifikace držitele, obsahuje od letošního roku nově také u gymnázií přehled pokročilých ICT dovedností absolventů. Tento dokument, který mohou absolventi středních škol v České republice získat zdarma, usnadňuje uplatnění na trhu práce i při studiu v zahraničí.

MŠMT a NPI připravily největší změnu ve vzdělávání za posledních 20 let

Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy společně s NPI představilo finální podobu revidovaných Rámcových vzdělávacích programů pro předškolní a základní vzdělávání včetně nezbytné podpory při jejich zavádění do praxe.