analýza

Nový návrh RVP PV: Vzdělávání, které respektuje jedinečnost dětí

Souhrn základních informací o Rámcových vzdělávacích programech pro předškolní vzdělávání (RVP PV)

Známe první výsledky z Mezinárodního výzkumu dospělých PIAAC

OECD zveřejnila výsledky z 2. cyklu Mezinárodního výzkumu dospělých PIAAC (Programme for the International Assessment of Adult Competencies), kterého se v letech 2022 až 2023 zúčastnilo 31 zemí. Výzkum PIAAC poskytuje jedinečné poznatky o úrovni dovedností dospělých ve čtenářské gramotnosti, v numerické gramotnosti a v adaptivním řešení problémů.

Konference "PROPojení ředitelů 2024": Jak moc důležitá je role školy pro žáky se sociálním znevýhodněním?

Sociální role školy byla hlavním tématem druhého ročníku celostátního „peer to peer“ setkání ředitelů a vedoucích pracovníků škol, které pod názvem „PROPojení ředitelů“ organizoval Národní pedagogický institut ČR (NPI). Setkání se zúčastnilo téměř 300 ředitelů a zástupců vedení škol ze sociálně znevýhodněných oblastí, zapojených do projektu Podpora rovných příležitostí (PROP).