digitální gramotnost

Tisková zpráva Mensa ČR: Jaká je budoucnost českého vzdělávání? Odpoví chystaná březnová konference

Mensa Česko, Svět vzdělání a Národní pedagogický institut České republiky připravily konferenci pro učitele s názvem „Vzdělání pro budoucnost“. Akce je určená pedagogům všech stupňů škol, představitelům měst a krajů, ministerstva školství a školní inspekce, odborné veřejnosti i rodičům, kteří mají zájem o nejnovější trendy a inovace ve vzdělávání.

Upravené školní vzdělávací programy i moderně vybavené počítačové učebny. Většina škol hlásí, že je na revize ICT připravena

Národní pedagogický institut ČR stojí za úpravou výuky ICT. Z šetření, které institut mezi základními školami a gymnázii zpracoval, vyplývá, že je většina škol personálně i vybavením připravena vyučovat podle aktualizovaného RVP.

Jaké jsou dovednosti českých dospělých? Zjistíme to díky mezinárodnímu výzkumu PIAAC

V České republice proběhl mezinárodní výzkum dovedností dospělých PIAAC. Cílem tohoto unikátního výzkumu bylo zjistit, jak jsou dospělí ve věku 16 až 65 let připraveni na výzvy současné doby na pracovním trhu, ale i v občanském a osobním životě.