digitální kompetence

Průzkum NPI: Většina učitelů je na rozvoj digikompetencí žáků ve výuce připravena, do sboroven se dostává pomalu také AI

Školy čím dál víc využívají nové digitální technologie a umělou inteligenci ve výuce, jak ukazují výsledky šetření Národního pedagogického institutu (NPI). Umělá inteligence a digitální kompetence učitelů i žáků se tak stávají nedílnou součástí českého školství 21. století.

MŠMT a NPI připravily největší změnu ve vzdělávání za posledních 20 let

Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy společně s NPI představilo finální podobu revidovaných Rámcových vzdělávacích programů pro předškolní a základní vzdělávání včetně nezbytné podpory při jejich zavádění do praxe.

Národní pedagogický institut podepsal memorandum o spolupráci s organizací AI dětem

NPI ČR formálně stvrdil své strategické partnerství s organizací AI dětem v oblasti zavádění umělé inteligence do vzdělávání.