digitální technologie
Jak učit a hodnotit žáky v době umělé inteligence? NPI přináší školám praktický návod
NPI ve spolupráci s iniciativou AI dětem přichází s novým metodickým materiálem, který učitelům a učitelkám pomůže na tuto situaci reagovat. Pod názvem „Jak učit a hodnotit v době AI“ vznikl přehledný a praktický průvodce zejména pro pedagogy 2. stupně ZŠ a SŠ, který nabízí konkrétní postupy, jak AI začlenit do výuky i hodnocení.
KYBcast se v nové sérii zaměří na prevenci rizikového chování dětí i učitelů
Oblíbený podcast o kybernetické bezpečnosti – KYBcast, který od roku 2022 pravidelně připravuje Václav Maněna, vstupuje do své čtvrté série s celou řadou novinek. Nová série se zaměří na prevenci rizikového chování dětí i učitelů, nabídne příklady z praxe a exkluzivní data z oblasti kybernetické bezpečnosti.
DigiSeč 2024: Digitalizace zásadně promění trh práce a české školství s ní musí držet krok
Další rozvoj digitálních technologií včetně dynamického “nástupu” umělé inteligence výrazně ovlivní náplň naší práce a podobu většiny profesí, ale zásadně promění celý systém vzdělávání. Shodli se na tom řečníci na tradiční konferenci “DigiSeč” věnované digitálním technologiím ve výuce, letos s podtitulem “Změny na trhu práce aneb Víme, co všechno neumíme?”.