Press centrum Národního pedagogického institutu ČR
Zdroje a materiály pro novináře. Přehledně a na jednom místě.
Nejnovější tiskové materiály
Týden pro wellbeing ve škole poukáže na důležitost wellbeingu pro duševní zdraví i učení dětí a mladých lidí
Společný hlas je více slyšet, a proto více než 60 organizací z celé České republiky společně v týdnu od 13. 2.–20. 2. pořádá Týden pro wellbeing ve škole. Bude to týden plný akcí, workshopů, seminářů, vzdělávacích kampaní a happeningů.
Tisková zpráva MŠMT: Elektronické přihlášky na SŠ krok za krokem
Navýšení počtu přihlášek, prioritní seřazení škol a snazší přístup k informacím o přijetí – to vše přinese digitalizace přijímacího řízení na střední školy.
Nový video podcast NPI ČR: Příběhy ředitelů a učitelů, kteří se odvažují učit jinak, i když to pro ně nebylo vždy snadné
Národní pedagogický institut (NPI) ČR přichází s novým pravidelným video podcastem pod názvem „EduRevue: Mezi námi“. Formát podcastu navazuje na stejnojmennou rubriku rozhovorů, která je součástí nového tištěného a webového magazínu EduRevue.
Národní zpráva o realizaci druhého cyklu Mezinárodního výzkumu dospělých - PIAAC
Výzkum PIAAC je unikátní příležitostí získat kvalitní a mezinárodně srovnatelná data o dovednostech dospělých obyvatel ve věku 16 až 65 let. Národní zpráva poskytuje souhrnné informace o realizaci šetření v České republice, ale seznamuje také s děním ve výzkumu na mezinárodní úrovni.
Nový projekt Národního pedagogického institutu podpoří učitele ve vzdělávání a vzájemné spolupráci
Podpora větší spolupráce učitelů, sdílení inspirativních příkladů z praxe, webináře, pomoc při současné proměně vzdělávání nebo databáze recenzovaných ověřených zdrojů pro výuku, – to je jen stručný výčet služeb, které nabídne NPI ČR v rámci nového projektu IPs Kurikulum.
Konference Euroguidance 2023: Na viděnou v budoucnosti, dva projekty získaly Národní cenu kariérového poradenství
Národní cena kariérového poradenství, kterou pořádá Centrum Euroguidance a Národní pedagogický institut ČR našla svého vítěze.